images/backgrounds/DSC_4287.jpg
images/backgrounds/DSC_4297.jpg
images/backgrounds/DSC_4302.jpg
images/backgrounds/DSC_4310.jpg
images/backgrounds/DSC_4312.jpg
images/backgrounds/DSC_4313.jpg
images/backgrounds/DSC_4331.jpg
images/backgrounds/DSC_4395.jpg
images/backgrounds/DSC_4419.jpg
images/backgrounds/DSC_4425.jpg
images/backgrounds/DSC_4434.jpg
images/backgrounds/DSC_4436.jpg
images/backgrounds/DSC_4454.jpg
images/backgrounds/oud
FacebookTwitterLinkedin

Crosstraining

Crosstraining wil zeggen, een training anders dan je normale training. Het is een methode die bij iedereen werkt. Crosstraining is een trainingsprogramma waarin je een variatie aan intensieve oefeningen doet in intervalvorm. Kracht, uithoudingsvermogen, flexibiliteit, explosiviteit en stabiliteit komen aan bod. Er word gebruik gemaakt van verschillende materialen zoals: kettlebells, TRX, bosubal, ropebatling, plyobox, jumprope, enz.

Zowel sporters als niet sporters kunnen crosstrainingen volgen. Je zal merken dat je met sprongen vooruit gaat. Al je zwakke plekken zullen verbeteren. De workouts worden gedaan in groepjes van 6-8 personen.

Kettlebell Sport en Training

Kettlebelltraining is een hoge intensiteit training. Er wordt tijdens de training dan ook alles getraind, zowel kracht, uithoudingsvermogen, explosiviteit en flexibiliteit. Het heeft een zeer grote maar positieve impact op het lichaam. Het vergroten van kracht en het opbouwen van uithoudingsvermogen en spiermassa en de resultaten op het gebied van afslanken zijn dan ook enorm. Tevens zorgt de herhaaldelijke gecontroleerde schokbelasting voor versterking van pezen, banden en aanhechtingen. Het is ook als sport te beoefenen. De workouts zullen gegeven worden in groepjes van 6-8 personen.